Відділ комунікацій та брендингу

opys

Аплікаційна форма подачі новин

Інформаційна політика Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича спрямована на те, щоб відповідати викликам часу, формувати позитивний імідж Університету, підтримувати й покращувати його бренд шляхом створення якісних е-сервісів, зручних інтерфейсів та забезпечення максимальної присутності Університету в інформаційному просторі України й світу.

Виконання цих та низки інших завдань здійснює відділ комунікацій та брендингу.

  1. Збільшення громадської обізнаності про освітньо-наукову діяльність ЧНУ.
  2. Розповсюдження в суспільстві якомога більше позитивної інформації про роботу та діяльність ЧНУ з метою формування позитивного образу закладу.
  3. Налагодження процесу інформування працівників та студентів про здобутки та проблеми університету.
  4. Забезпечення максимальної впізнаваності університету в рамках регіону та країни загалом.
  5. Відстеження та боротьба з розповсюдженням негативної інформації про ЧНУ.
  6. Оперативне розміщення об’єктивної інформації на офіційному веб-сайті університету.
  7. Надання вичерпної інформації відповідно до отриманих запитів.
  1. Комунікація з усіма структурними підрозділами університету.
  2. Написання, редакція та узгодження текстів і медіаматеріалів за підсумками проведених заходів, подій/новин у житті університетської спільноти, їхня підготовка до публікації на офіційному сайті університету та в соцмережах.
  3. Безпосереднє оперативне висвітлення на веб-сайті Університету інформації щодо життєдіяльності університету і його структурних підрозділів.
  4. Упорядкування інформаційних матеріалів (положень, наказів, звітів, документів від спецрад, висновків акредитаційних комісій тощо) на сайті від різних підрозділів університету.
  5. Розробка і розповсюдження прес-релізів запланованих подій, співпраця, комунікація з місцевими, регіональними та національними ЗМІ.
  6. Моніторинг вищезазначених ЗМІ, а також інших популярних веб-сайтів, де може міститися інформація про Університет.
  7. Поточна ділова переписка і відповіді на електронні листи;
  8. Співпраця з рекламними агенціями та іншими фірмами, які надають рекламні послуги для нашого ЗВО. Проведення рекламних кампаній університету.
  9. Розміщення інформації про життя й діяльність університету на радіо, телебаченні, у газетах міста, області, країни.
  10. Встановлення інформаційних зв’язків з органами державної влади та місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями, установами, громадськими об’єднаннями, бізнес-структурами тощо.
  11. Підготовка та проведення за участю керівників, співробітників та студентів університету прес-конференцій, брифінгів, інтерв’ю, коментарів тощо.
  12. Створення відео- та фотоархіву університету.

 

Гавюк Анастасія Танасіївна
Керівниця відділу

кандидат політичних наук

Кіндзерський Віталій Володимирович
Фахівець ІІ категорії

кандидат економічних наук

Супівська Єлизавета Олександрівна
Фахівець І категорії
Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності