Перейти до основного вмісту

opys

Форма для подачі новин

Інформаційна політика Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича спрямована на те, щоб відповідати викликам часу, формувати позитивний імідж Університету, підтримувати й покращувати його бренд шляхом створення якісних е-сервісів, зручних інтерфейсів та забезпечення максимальної присутності Університету в інформаційному просторі України й світу.

Виконання цих та низки інших завдань здійснює відділ комунікацій та брендингу.

  1. Збільшення громадської обізнаності про освітньо-наукову діяльність ЧНУ.
  2. Розповсюдження в суспільстві якомога більше позитивної інформації про роботу та діяльність ЧНУ з метою формування позитивного образу закладу.
  3. Налагодження процесу інформування працівників та студентів про здобутки та проблеми університету.
  4. Забезпечення максимальної впізнаваності університету в рамках регіону та країни загалом.
  5. Відстеження та боротьба з розповсюдженням негативної інформації про ЧНУ.
  6. Оперативне розміщення об’єктивної інформації на офіційному веб-сайті університету.
  7. Надання вичерпної інформації відповідно до отриманих запитів.
  1. Комунікація з усіма структурними підрозділами університету.
  2. Написання, редакція та узгодження текстів і медіаматеріалів за підсумками проведених заходів, подій/новин у житті університетської спільноти, їхня підготовка до публікації на офіційному сайті університету та в соцмережах.
  3. Безпосереднє оперативне висвітлення на веб-сайті Університету інформації щодо життєдіяльності університету і його структурних підрозділів.
  4. Упорядкування інформаційних матеріалів (положень, наказів, звітів, документів від спецрад, висновків акредитаційних комісій тощо) на сайті від різних підрозділів університету.
  5. Розробка і розповсюдження прес-релізів запланованих подій, співпраця, комунікація з місцевими, регіональними та національними ЗМІ.
  6. Моніторинг вищезазначених ЗМІ, а також інших популярних веб-сайтів, де може міститися інформація про Університет.
  7. Поточна ділова переписка і відповіді на електронні листи;
  8. Співпраця з рекламними агенціями та іншими фірмами, які надають рекламні послуги для нашого ЗВО. Проведення рекламних кампаній університету.
  9. Розміщення інформації про життя й діяльність університету на радіо, телебаченні, у газетах міста, області, країни.
  10. Встановлення інформаційних зв’язків з органами державної влади та місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями, установами, громадськими об’єднаннями, бізнес-структурами тощо.
  11. Підготовка та проведення за участю керівників, співробітників та студентів університету прес-конференцій, брифінгів, інтерв’ю, коментарів тощо.
  12. Створення відео- та фотоархіву університету.

 

Кіндзерський Віталій Володимирович
Керівник відділу

кандидат економічних наук

Міжінська Тетяна Федорівна
Фахівчиня відділу
Попович Ксенія Юріївна
Коректорка відділу
Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності