Аплікаційна форма подачі новин
Інформаційна політика Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича спрямована на те, щоб відповідати викликам часу, формувати позитивний імідж Університету, підтримувати й покращувати його бренд шляхом створення якісних е-сервісів, зручних інтерфейсів та забезпечення максимальної присутності Університету в інформаційному просторі України й світу.
Виконання цих та низки інших завдань здійснює відділ комунікацій та брендингу.
- Збільшення громадської обізнаності про освітньо-наукову діяльність ЧНУ.
- Розповсюдження в суспільстві якомога більше позитивної інформації про роботу та діяльність ЧНУ з метою формування позитивного образу закладу.
- Налагодження процесу інформування працівників та студентів про здобутки та проблеми університету.
- Забезпечення максимальної впізнаваності університету в рамках регіону та країни загалом.
- Відстеження та боротьба з розповсюдженням негативної інформації про ЧНУ.
- Оперативне розміщення об’єктивної інформації на офіційному веб-сайті університету.
- Надання вичерпної інформації відповідно до отриманих запитів.
- Комунікація з усіма структурними підрозділами університету.
- Написання, редакція та узгодження текстів і медіаматеріалів за підсумками проведених заходів, подій/новин у житті університетської спільноти, їхня підготовка до публікації на офіційному сайті університету та в соцмережах.
- Безпосереднє оперативне висвітлення на веб-сайті Університету інформації щодо життєдіяльності університету і його структурних підрозділів.
- Упорядкування інформаційних матеріалів (положень, наказів, звітів, документів від спецрад, висновків акредитаційних комісій тощо) на сайті від різних підрозділів університету.
- Розробка і розповсюдження прес-релізів запланованих подій, співпраця, комунікація з місцевими, регіональними та національними ЗМІ.
- Моніторинг вищезазначених ЗМІ, а також інших популярних веб-сайтів, де може міститися інформація про Університет.
- Поточна ділова переписка і відповіді на електронні листи;
- Співпраця з рекламними агенціями та іншими фірмами, які надають рекламні послуги для нашого ЗВО. Проведення рекламних кампаній університету.
- Розміщення інформації про життя й діяльність університету на радіо, телебаченні, у газетах міста, області, країни.
- Встановлення інформаційних зв’язків з органами державної влади та місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями, установами, громадськими об’єднаннями, бізнес-структурами тощо.
- Підготовка та проведення за участю керівників, співробітників та студентів університету прес-конференцій, брифінгів, інтерв’ю, коментарів тощо.
- Створення відео- та фотоархіву університету.
Кіндзерський Віталій Володимирович
Керівник відділу
кандидат економічних наук
Міжінська Тетяна Федорівна
Фахівчиня відділу
Попович Ксенія Юріївна
Коректорка відділу