- Семестр, у якому планується викладання Весняний
- Форма контролю Залік
- Факультет / Інститут Географічний
- Кількість кредитів 3
Мета навчальної дисципліни полягає у формуванні системи базових знань та практичних навичок з основ організації роботи агента з туризму у туристичному агентстві, формуванні компетентностей:
- набуття навичок із підбору туристичного продукту, презентації його туристам, використання практичних прийомів та способів продажу туристичного продукту.
- опанувати способи взаємодії менеджера з клієнтом із позитивним закінченням циклу продажу.
- вміння професійно бронювати туристичний продукт та закривати заперечення клієнта.
Пререквізити. Ефективність засвоєння курсу підвищує попереднє вивчення таких навчальних дисциплін: «Туристичне країнознавство», «Менеджмент туризму», «Маркетинг туризму», «Діловодство», «Українська мова».