- Кількість кредитів 3
- Факультет / Інститут Економічний
- Форма контролю Залік
- Семестр, у якому планується викладання Весняний, Осінній
На сьогоднішній день без використання інструментів та каналів digital-
маркетингу не обходиться діяльність практично жодної організації. Сучасні
комп'ютерні та маркетингові технології, а також способи взаємодії з аудиторією
в мережі Інтернет та за її межами постійно еволюціонують. Зараз найбільш
затребуваним є digital-маркетинг (цифровий маркетинг), який відрізняється від
інтернет-маркетингу тим, що орієнтований на вибудовування тривалих взаємин
з цільовими споживачами за допомогою комплексного поєднання як онлайн, так
і офлайн каналів комунікації (соціальні мережі, мобільні додатки, youtube,
вуличні дисплеї, цифрове телебачення, рекламні щити, POS-матеріали з QR-
кодом і т.д.)