Перейти до основного вмісту
Зимовий студентський табір “Маркетинг-інтенсив”

Науково-практичних доповіді, тренінги та майстер-класи від фахівців та представників бізнесу з актуальних питань маркетингу відбулися в рамках Зимового студентського табору “Маркетинг-інтенсив”.

Нещодавно кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультету Чернівецького націрнального університету імені Юрія Федьковича провела свій традиційний захід - Зимовий табір для студентів спеціальності «Маркетинг» під назвою «Маркетинг-інтенсив». Гостями маркетологів, як завжди, були представники ділових кіл Буковини, які ділилися досвідом організації бізнесу, презентували власні стратегії, давали практичні поради студентам.
 
Спікерами заходу були П. Порчук (віце-президент компанії SoftServe), А. Тужиков (інженер з машинного навчання в Samsung R&D Institute Ukraine), І. Яковлєв та П. Охрем (CEO та співзасновник в Elogic Commerce), С. Ковальчук (професор, завідувач кафедри маркетингу та менеджменту ХКТЕІ, віце-президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу»), М. Павлюк, В. Ткаченко (директор з маркетингу «Обнова Єврошоп»), Н. Гаврилиця, К. Савченко (маркетолог МЦ «Базисмед»), М. Скредка (співзасновниця меблевої майстерні CONSEPT, засновниця магазину меблевої фурнітури FURNIMART), Ю. Клипач (співвласниця мережі Don Gustavo), А. Назарова (керівник Apple-студії), О. Озерянська (спеціаліст з маркетингу та особистого бренду), В. Молдован, С. Федишин (SMM-фахівці), І. Шпірнов (засновник мережі супермаркетів канцтоварів “Барвінок smart”) Б. Ткач (директор та співвласник компанії “Fresh Group”), Є. Баранник (співвласник та ідеолог бренду Morning Star), Д. Якобишен (ресторатор, мережа Street), М. Павлишин (архітекторка, дизайнерка, засновниця дизайн-студії «LOFT»), А. Антонов (директор ТОВ «Рома»), О. Гелка (маркетинг-директор компанії «Світ Матраців»).

Кожний день був присвячений окремій темі, зокрема, обговорювали загальні аспекти маркетингової діяльності в бізнесі, штучний інтелект у маркетингу, бізнес-розвідку та стратегії маркетингу. Приємно, що серед спікерів було чимало випускників кафедри, які за досить короткий час досягли безумовного успіху у професійній діяльності за своєю спеціальністю.

Також в рамках табору було проведено доброчинний аукціон, лоти для якого запропонували самі гості та спонсори заходу. Усі отримані кошти будуть спрямовані на адресну допомогу захисникам України.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності