Перейти до основного вмісту
Реалізація стратегій сталого розвитку!

5 березня на кафедрі педагогіки та методики початкової освіти факультету педагогіки, психології та соціальної роботи відбулася гостьова лекція, організована доценткою Шевчук К.Д. у межах реалізації Стратегії сталого розвитку.

Запрошена лекторка – Санковська Ірина Мечиславівна, активна членкиня громадських організацій «Екологічний клуб "Еремурус"» та «Український екологічний клуб "Зелена хвиля"».

Під час зустрічі обговорювалися актуальні питання реалізації стратегій сталого розвитку, зокрема:

  • Чиста вода та належні санітарні умови
  • Доступна та чиста енергія
  • Пом'якшення наслідків зміни клімату
  • Збереження морських ресурсів
  • Захист екосистем суші

Цільова аудиторія:
Студенти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 013 "Початкова освіта".

Вектор заходу:
Зустріч дала можливість студентам глибше усвідомити важливість екологічної відповідальності у професійній діяльності майбутніх педагогів. Лекторка акцентувала увагу на тому, що сучасна освіта повинна формувати у молодого покоління екологічне мислення, навички сталого споживання ресурсів та відповідальне ставлення до довкілля.

Студенти змогли отримати практичні знання про шляхи впровадження екологічної складової в освітній процес початкової школи, а також дізнатися про ефективні методи екологічного виховання у співпраці з громадськими організаціями.

Реалізація Стратегії сталого розвитку була ключовим аспектом гостьової лекції.

Як реалізуються завдання Стратегії сталого розвитку у природничій освітній галузі?

1. Екологізація освіти – інтеграція екологічних тем у навчальні дисципліни, формування екологічного мислення у дітей.
2. Популяризація екологічної культури – виховання відповідального ставлення до природи через освітні проєкти, екологічні акції та дослідницьку діяльність.
3. Впровадження інноваційних підходів у навчанні – застосування проєктної методики для вирішення реальних екологічних проблем.
4. Співпраця з екологічними організаціями – використання досвіду громадських ініціатив для підготовки майбутніх педагогів.
5. Формування навичок відповідального споживання – навчання дітей усвідомленому використанню природних ресурсів.

Лекція надихнула майбутніх учителів початкової школи бути не лише провідниками знань, а й агентами позитивних змін, що сприятимуть формуванню екологічно свідомого суспільства.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності