
- Кількість кредитів 3
- Факультет / Інститут Філологічний
- Форма контролю Залік
- Семестр, у якому планується викладання Осінній, Весняний
Дисципліна пропонує розгляд комп’ютерних ігор як багатогранного явища сучасної культури, аналіз історії розвитку ігрової індустрії, вивчення основних жанрів, тенденцій та перспектив. Окрім цього, дисципліна включає міркування над соціокультурними питаннями, які відбиваються у комп’ютерних іграх чи пов’язані з ними (проблеми ідентичності, впливу на психіку, соціальні стереотипи, етика вибору тощо).
Курс має міждисциплінарний характер, оскільки поєднує елементи історії, психології, культурології, мистецтвознавства, літературознавства, соціології, інформаційних технологій тощо. Це дозволяє досліджувати відеоігри як унікальний продукт, що інтегрує культурні цінності, художню творчість і технологічні інновації.