Facebook Instagram Youtube



mediats




Міжнародний вокально-хоровий конкурс-фестиваль «Хай пісня скликає друзів»
Magna Carta Universitatum



58012, Україна,
м. Чернівці, вул. Коцюбинського 2

Приймальня ректора:
тел. +38(0372) 584810,
факс +38(0372) 552914
ел. пошта: rectorЅмMХЅE@wЮ bІchnu.edu.ua

Загальний відділ:
тел.: +38 (0372) 58-47-07,
+38 (0372) 52-70-29
факс: +38 (0372) 58-47-07
ел. пошта: officeЅмMХЅE@wЮ bІchnu.edu.ua

Приймальна комісія:
тел.: +38 (0372) 58-47-11,
+38 (0372) 52-56-69
ел. пошта: admissionЅмMХЅE@wЮ bІchnu.edu.ua

Оновлено
13-12-2019
19:01

Архів новин

Сторінки:
2019-04-02 16:00:12
Маркетинг понтів 

У вівторок, 2 квітня, у медіа-центрі Belle Vue (вул. О.Кобилянської, 2) розпочав свою історію цікавий проект кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультету Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича – «Event-Студія». Темою першого заходу Event-Студії був «Luxury Маркетинг / Marketing Понтів!».

У програмі були дискусії, презентації, огляд основних тенденцій на ринку предметів розкоші: workshop «Життя в стилі WOW» (Марія-Віталіна Андоній, Олеся Якович, Алессандра Сідор), тренінг «Розкішні готелі – еволюція UALL» (Інга Крупенна, турагенція «Барви світу»), зустрічі з експертами за напрямками «Статусні напої» (Вадим Горобков (сомельє Гойра-груп) та Марина Кирилюк (ЗМК)), «Higl Level – авто для тих, хто розуміє» (Ірина Зрибнєва, Марина Єремія, Радміла Гузик, Каріна Крецька), презентації студентів «Яхті, вілли, діаманти, парфум та косметика: як і хто їх продає» (Юліана Кіндрачук, Латковська Настя, Діана Баранюк, Ліза Флікс), «Не вишиванкою єдиною: Beyonce, Madonna, Jay Z та інші зірки, що носять українські бренди» (мікро-блогер Ксеня Дузяк), «Luxuri Sport – багаті також потіють» (Олександр Подільчук, Ірина Мусійчук, Віктор Крамар), «Собачі радості та кошачі забаганки: тваринки люксового статусу» (Стас Гандабура, Анжела Пріпа), «За $100 000 продається не пляшка та золота ікра, продається Stories» (Денис Чернов, Оксана Боднарюк), «Fashion – головне: якість?ціна?понти?» (Юлія Журавленко, Тетяна Спідчук). Модерували захід студент 1 курсу Андрій Павлюк та професор Ірина Буднікевич.

Маркетинг змушує студентів зрозуміти теоретичні основи, принципи динаміки розкоші, клієнтів і коди розкоші. Студенти вивчають сегмент Luxury не лише в аудиторії, але й отримують досвід в сфері розкоші за межами університету.

Проект покликаний дати студентам міцний фундамент у сфері мас-маркет, преміум та розкіш. Такі заходи дозволяють студентам Чернівецького національного універсиетту, що навчаються за спеціальністю «Маркетинг», реалізувати свої таланти, приєднатися до інформаційної культури, яка буде супроводжувати цифрову трансформацію брендів, розвинути творчі, прагматичні та підприємницькі здібності.

Довідка. Організатор Івент-Студії – кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультету Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.

Кафедра створена у 2006 році і очолюється д.е.н, професором Іриною Буднікевич. За останні роки попит на маркетологів стабільно зростає, що дозволяє студентам паралельно з навчанням працювати вже з третього курсу університету. Наразі, ринок праці спеціальностей пов’язаних з маркетингом, Інтернет-маркетингом, SMM-маркетингом, маркетингом в ІТ-сфері, маркетингом в туризмі та індустрії гостинності, рекламою, логістикою відчуває дефіцит кадрів, підготовку яких з успіхом забезпечує одна з найбільш креативних та молодих (за історією та віковим складом) кафедр ЧНУ. Розширюючи спектр освітніх програм кафедра концентрується на маркетингових освітніх програмах та курсах, які дозволяють отримати кваліфікацію в дослідженні ринку, рекламі, продажах, бренд-менеджменті, digital-маркетингу в індустріях, що швидко розвиваються.

 

 

 

 

 

 

  Назад
Сторінки:
Новини
© 1999- Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича.
Ваші зауваження, запитання та пропозиції: webmasterЅмMХЅE@wЮ bІchnu.edu.ua
Powered by Nova, Програмування: Крамар А.В., Дизайн: Антонюк А.М.

ВГОРУ